2013/július/09

Málnás-ribizlis-csokis nyári muffin

Ez a muffin volt a megmentőm, miután 3 napig egyfolytában a lakásba zárkózva dolgoztam, nem találkoztam és nem is nagyon beszéltem emberekkel, és ettől teljesen befordultam. Geri látta, hogy gond van, amikor már harmadik napja óriási ívben kerültem el a konyhát, és elküldött edzeni. Út közben találkoztam a barátnőimmel, meghallgattam egy pár tök vicces storyjukat, nevettem és újra lett kedvem beszélni, majd elmentem edzeni, kifutottam magamból minden görcsöt, hazafelé pedig vettem egy finom francia vajat, mert már csak ez hiányzott a napok óta dédelgetett és kigondolt málnás-ribizlis-csokis muffinomhoz. Tanulság: 2 napnál nem szabad tovább otthon maradnom, mert zombi leszek. Egyébként most is itthon vagyok, de nemsokára elindulok egy meetingre, előtte pedig picit kifekszem a teraszra napozni, hogy turbózzam az esküvői barnaságomat. Tudom....szar az élet! :)



Málnás-ribizlis-csokis muffin (hozzávalók - 12 db-hoz): 
100 g vaj
250 g liszt
1 kk sütőpor
csipet só
2 dl tejföl
100 g barnacukor
1 tojás
1 kk vaníliaesszencia

+ 50-100 g csokoládé pasztilla vagy apróra vágott csokoládé (lehet fehér, tej vagy étcsoki is, mindegy)
+ kis kosár ribizli
+ kis kosár málna


1. A vajat a mikróban megolvasztom, majd félreteszem kissé hűlni.
2. Egy keverőtálban összekeverem a lisztet, sütőport és sót, egy keverőkancsóban pedig elvegyítem a tojást, tejfölt, cukrot, vaníliaesszenciát és a langyos olvasztott vajat, majd nyakon öntöm vele a lisztes keveréket, és fakanállal elkeverem. Nem baj, ha nem lesz teljesen egynemű.
3. Ezután hozzáadom a csoki, málna és ribizli felét, nagyjából elkeverem, majd arányosan elosztom a tésztát a muffinpapírral kibélelt vagy kivajazott 12 lyukú muffintepsiben, végül a tetejükbe nyomkodom a maradék ribizlit, málnát és csokit.
4. 180-200 fokos sütőben 20-25 percig sütöm, tűpróbával ellenőrzöm a végeredményt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bebicsirke.blog.hu/api/trackback/id/tr645409382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
>" page="" />
süti beállítások módosítása