2011/november/29

Mangós joghurtkrém

Bébicsirke LIVE

Nem is tudom mikor stresszeltem utoljára ennyit, mint ma, vagyis inkább tegnap éjjel. Délután kaptam a hívást egy kedves ügyfelemtől, hogy Lila Füge és Fűszeres Eszter (a két kedvenc bloggerem) lemondták, úgyhogy lécci lécci ugorjak be egy másnap reggeli élő felvételre a Duna TV Család-barát c. műsorába. Mimimi?????? Most sem tudom még felfogni, hogy ma reggel végül ott álltam a kamerák kereszttüzében, és élőben főztem és csacsogtam egy műsorvezetővel a reggelizés fontosságáról.
Lila Fügének és Fűszeres Eszternek ez a mai felvétel nyilván a kisujjukban lett volna, és nem hogy nem aludtak volna előtte, de lehet, hogy nagy nyugalmukban még el is késtek volna a forgatásról. Én viszont stresszeltem, és azt hiszem egy szemet sem aludtam. Vagy ha igen, sütőtök reszelésről álmodtam...:)

Amikor megláttam a stábot, a sok-sok sürgő forgó szerkesztővel és asszisztenssel, egyszer csak elmúlt a stressz, és minden magától ment. Amikor elkezdődött az adás már semmit sem éreztem az éjjeli küszködésemből, végülis csak főznöm kellett és egy kicsit beszélni róla!

Íme az adás (nov 29-i adást keressétek - sajnos mindig az aktuális adást mutatja):
http://www.dunatv.hu/musor/videotar?vid=716434&pid=615433

Az 1 órás műsor alatt kétféle reggelit készítettem, egy gyorsabbat és egy ráérősebbet. A ráérős sütőtökös amerikai palacsintát (egyik legújabb kedvencemet) már láthattatok a blogon, az egyszerűbb mangós joghurtkrémet pedig megosztom veletek, hátha rákaptok az egészséges reggelizésre.


Mangós joghurtkrém (hozzávalók - 2 főre):
1 db puha mangó
450 g görög joghurt
2 ek olívaolaj
2 ek porcukor
1 vaníliás cukor
1 kk mangó por (Culinarisban, de nagyobb Match-ben is lehet kapni)
3-4 ek teljes értékű gabonapehely
A tetejére méz, magok



1. A mangót meghámozom és megpróbálok minél több gyümölcshúst levágni a magról, majd felkockázom.
2. A sűrű joghurtot kikeverem az olívaolajjal, porcukorral, vaníliás cukorral és a mangóporral.
3. Két pohár/kehely aljára szedek néhány mangódarabot és gabonapelyhet, erre jöhet a joghurt, a tetejére pedig a maradék mangó és 1-1 ek gabonapehely, illetve tetszés szerint méz.


címkék: reggeli reggelik
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bebicsirke.blog.hu/api/trackback/id/tr245409490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
>" page="" />
süti beállítások módosítása